0322 456 06 09
 info@morzayazilim.com

MEDYA

Çizgi Üstü Reklamları

Günümüz Reklam piyasasının olmazsa olmazı çizgiüstü reklamlarından Açık Hava reklamcılığı ve medya satın alma Adana ve Çervre illeri satın alma ve planlaması

Dijital Pazarlama

2009’dan bu yana devam eden Digital Pazarlama Google ve youtube partnerliği ile hizmetin kalitelisini ucuza sunmaya devam ediyoruz.

Markanız Online Dünya’da Nerede? Hedef Kitlenize Ulaşmanız İçin En Etkin Stratejileri Profesyonel Ekibimiz ile Uyguluyoruz.

Google Adwords İş Ortaklığı
Youtube Çözüm Ortaklığı
Banner Reklam Uygulamaları ve daha fazlası...

Atölye Çalışmaları

Tabela, Totem, Cephe Giydirme, Folyo, Vinil Baskı, Yelken Bayrak ve daha fazlası

Morza Medya Atölye hizmeti ile iş yerinizin veya mağazanızın ihtiyacı olan totem, tabela, vinil, folyo , cephe giydirme gibi üretimleri gerçekleştirmektedir. Mutlaka Teklif isteyiniz.

Çizgi Altı Reklamları

Broşür, El ilanı, Afiş, Promosyon ürünleri ve daha fazlası

Baskı Metaryel ve kurumsal kimlik çalışmaları
Kurumsal Kimlik Nedir?
Kurumsal kimlik, bir ticari müessesenin, kurumun, vakfın, kuruluşun, resmi veya gayriresmi çalışan kuruluşların ya da benzer oluşumların kimlik karmaşasını yok eden ve oluşumun gücünü gösteren tüm görsel / yazılı / sesli ürünler bütünüdür. Yani kısaca kurumun görünen yüzüdür. Özellikle kurumların markalarının daha etkili kullanılması ve bütünlük teşkil etmesi amaçlanır. Kurumsal Kimlik Çalışması Profesyonel ekiplerce hazırlanılır.
Bugüne kadar Türkiye’nin birçok önde gelen kuruluşuna Kurumsal Kimlik hazırlayan Prestij Reklam sizin de Kurumsal Kimlik çalışmasını en uygun şartlarda ve en kaliteli şekilde yapmaya hazır.

Kurumsal Kimlik Neye Yarıyor?
İyi hazırlanmış kurumsal kimlik, sizin imajınızı yükseltirken, dış dünyaya güçlü görünmenizi de sağlayacaktır. İmajın akıllara kazınmasını sağlayacaktır. Kurumsal Kimliğiniz sayesinde kazandığınız imajınız reklam yatırımlarınızda da çok fazla maliyetlere girmeden etkisini gösterecektir.
Özetleyecek olursak, iyi bir renk seçimi , sağlam bir logo ve kurumsal renklere uygun sade fakat kurumsal bir web sitesi, pazarlama faaliyetlerinize mükemmel destek sağlayacaktır.

Kurumsal Kimlik Bileşenleri
Kurumsal kimlik çalışması 2 bölümde incelenmelidir;
1- Kurum İçinde Kullanılanlar
2- Kurum Dışında Kullanılanlar

Kurum içinde
* Amblem
* Logo
* Antetli kağıt
* Diplomat Zarf
* Kartvizit
* Dosya
*Bloknot
*Email ve Yazışma Görselleri
* Kurum içi yazışmalar
* Muhasebe dökümanları (Sürekli form, Fatura, İrsaliye, Makbuz
* Şirket giyim ve davranış kuralları
* Dijital tasarımlar
*Kurumsal kimlik kullanım kılavuzu

Kurum dışında ise;
* Araç tasarımları
* Bina cephesi
* Gazete, dergi ,kitap ve gibi diğer tanıtım materyalleri

Kurumsal kimliği oluştururken izlenmesi gereken süreçler nelerdir?
Kurumsal kimlik oluşturma sureci de 5’e ayırabiliriz;

1- Tasarım süreci öncesi yapılacakların tespiti ve onaylanması
2- Tasarım süreci zamanlaması
3- Tasarımların sunumu
4- Sunum sonrası düzeltiler
5- Onaylanan tasarımların baskı ve uygulama süreci zamanlaması

Başarılı bir kurumsal kimlik çalışması için olmazsa olmazlar nelerdir?
Başarılı bir kurumsal kimlik çalışması için, olmazsa olmaz olarak nitelendirilmesi gereken tek şey, kurumla ilgili tüm verilerin eksiksiz ortaya konmasıdır. Bu veriler kısa zaman içerisinde, kurumun tasarımla ilgili genel anlayışı ortaya koyup, çalışmanın en doğru süreçte ve doğrulukta ilerlemesini sağlayacaktır.
Bir kurumsal kimlik çalışmasının renk seçiminde nelere dikkat etmek gereklidir?
Bir kurum; bir anlayış, bir kültür, bir geçmiş ve bir hedef içerir. Kurumla ilgili fikirlerinizi tartarken bu kurumun tüm içeriğini anlamak gerekir. Kurumun kurumsallığı var olan/olmayan, zaten bir renktir, o rengi bulup ortaya çıkarmakla kurumun rengini bulmuş olursunuz. Bir kurum için şu veya bu renk güzel ve doğru denmesi kesinlikle yanlıştır.
Yine de renk seçiminde; sektör, hedef kitle ve kurumun psikolojik olarak vermek istediği mesaj gibi hususlara dikkat etmek gerekmektedir.
Başarılı bir kurumsal kimliğin firmaya katkıları nelerdir?
Başarılı bir kurumsal kimliğin firmaya kazancı tabii ki hemen olmaz, olamaz. Bu davranış tamamen geleceğe yatırımdır. Kurumun kendisiyle ilgili vermek istediği mesaj ne ise, bu yolla verilir. Firmanın diyalog kurmak istediği kişi veya kurumlar kimlerse onlara gösterdiği yüzüdür kurumsal kimlik.
Bir insan düşünün; çok şık bir takım elbiseli, bakımlı ve konuşmasındaki ahenge diyecek yok. Siz böyle bir insanla diyalog kurmak, onunla sohbet etmek belki de iş yapmak istemez misiniz? Sizce bir fark var mı?
Kurumsal kimliği yapacak ajansı seçerken dikkat edilmesi gereken unsurlar nelerdir?
Bir ajansın kurumsal kimlik yapmak üzerine yeterliliğini, bir kurumun anlaması veya çalışmak istediği ajanslardan birisini seçmesi için dikkat etmesi gereken en genel iki unsur şudur (Zaten belli bir ajans yetkinliğini geçmiş olduğu düşünülen ajanslar için bu söylediklerim geçerlidir);
A) Hangi şartlar altında olunursa olunsun, ajans veya ajanslar gerekli isteklerle bilgilendirilir. Ardından, ajans/ajanslardan kurum tarafından verilen bu bilgilerin anlaşılıp anlaşılmadığının kontrolü için yazılı bir geri bildirim istenir. Alınacak olan bu yazılı geri bildirim, ajansın kuruma yaklaşımını ve yetkinliğini ispatlar.
B) Bir diğer unsur ise, sektöre yakınlığı ile yapmış oldukları çalışmalar ve referanslardır.